مشاوره رایگان و برنامه ریزی کنکور

مشاوره رایگان و برنامه ریزی کنکور توسط استاد شکری مشاور تحصیلی

مشاوره رایگان و برنامه ریزی کنکور

مشاوره رایگان و برنامه ریزی کنکور توسط استاد شکری مشاور تحصیلی

طبقه بندی موضوعی

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آزمون سراسری که هر سال ذهن حدود یک میلیون جوان ایرانی را به خود مشغول می‌کند در هر دهه ساز خاصی کوک می‌کند. حدود دهه هفتاد بود که سیر به سمت کنکور انسانی به شدت زیاد بود. دهه هشتاد نیز همه به امید مهندس شدن به سمت کنکور ریاضی برنامه ریزی کردن و امروزه فارغ التحصیل زیادی در رشته های مهندسی داریم. اما در دهه نود ورق به سمت کنکور تجربی برگشت. در این چند سال اخیر نیز رشته پرستاری با توجه به امنیت شغلی که ایجاد می‌کند توجه بسیاری را به کنکور سراسری یا حتی دانشگاه‌های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی جلب کرده است.

لینک کامل این مقاله در وبسایت دکتر کنکور می‌توانید مشاهده کنید.

 

  • هادی شکری
  • ۰
  • ۰

هر سال هزاران نفر در آزمون کنکور سراسری شرکت می‌کنند. در این بین عده زیادی شکست میخورند و مجبور هستند یک سال دیگر از عمر خود را پشت کنکور صرف کنند. اما معدود افرادی که هر سال در کنکور سراسری موفق می‌شوند چه رازی در کار خود دارند. نحوه درس خواندن یا برنامه ریزی رتبه‌های برتر کنکور به چه صورت است. در این مقاله قصد داریم به طور کامل به تفاوت‌های یک رتبه برتر با دانش آموز معمولی که از پس کنکور سراسری بر نمی‌آید بپردازیم. پس از مطالعه این مقاله شما می‌توانید خودتان را با این معیار ها مقایسه کنید و به این درک برسید که آیا راز موفقیت در کنکور سراسری را در خود پیدا خواهید کرد یا شما نیز شکست خواهید خورد.

لینک کامل این مقاله در وبسایت دکتر کنکور می‌توانید مشاهده کنید.

 

  • هادی شکری
  • ۰
  • ۰

هر ساله هستند دانش آموزانی که عمر و هزینه خود را برای موفقیت در کنکور صرف می‌کنند. در این بین عده‌ای به هدف خود می‌رسند و بعضی ها نیز شکست می‌خورند. شکست خوردن یک فرد در کنکور می‌تواند از دلایل زیادی مثل پایین بودن زمان مطالعه، استرس و … ناشی باشد اما یکی از دلایل اصلی شکست در سال کنکور وسواس در مطالعه است. مشکلی که خیلی ‌ها گرفتار آن هستند. اما در این بین هستند کسانی که به این مشکل مواجه هستند اما خودشان بی خبر می‌باشند پس ما در این مقاله سعی می‌کنیم ابتدا شما را با این وسواس آشنا کنیم و سپس راه حل‌های از بین بردن وسواس در مطالعه و کند خوانی را به شما ارائه دهیم. پس تا  انتهای این مقاله با دکتر کنکور همراه باشید. همچنین اگر زمان کافی برای مطالعه این مقاله را ندارید می‌توانید از لینک زیر فایل صوتی این مقاله را که همراه با جزئیات و کامل تر است گوش دهید.

 

آیکوون دانلود

 

از این لینک می‌توانید مقاله اصلی را در وبسایت دکتر کنکور مطالعه کنید.

 

 

  • هادی شکری
  • ۰
  • ۰

اسفند ماه تقریبا زمانی است که برای یک دانش آموز کنکور دغدغه‌ای دوران نوروز شکل می‌گیرد. تبلیغات گسترده، تحت تاثیر دیگران قرار گرفتن و … باعث ایجاد تردید در شما می‌شود که آیا اردوی مطالعاتی شرکت کنیم یا نه؟ دوران نوروز حاشیه‌های مخصوص به خود را دارد که اگر با بی احتیاطی وارد این مرحله از سال کنکور شوید ممکن است هر چه که تا به امروز خوانده‌اید را از بین ببرید. در این مقاله سعی کردیم به طور کامل شما را با اردوی نوروزی آشنا کنیم. همچنین در حاشیه‌ای دوران نوروز به این خواهیم پرداخت که این اردو برا چه کسانی مناسب است و چه کسانی اصلا لازم نیست که در اردوی مطالعاتی دوران عید شرکت کنند. 


 این مقاله را به طور کامل در وبسایت دکتر کنکور می‌توانید مطالعه کنید.

  • هادی شکری