مشاوره رایگان و برنامه ریزی کنکور

مشاوره رایگان و برنامه ریزی کنکور توسط استاد شکری مشاور تحصیلی

مشاوره رایگان و برنامه ریزی کنکور

مشاوره رایگان و برنامه ریزی کنکور توسط استاد شکری مشاور تحصیلی

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

عرض سلام و خسته نباشید و خداقوت خدمت تمامی کنکوری ها و دانش آموزان عزیز..

امیدوار هستم که حالتون خوب باشه و طبق همیشه پر انرژی به سمت اهدافتون در حرکت باشید.

فایل صوتی انگیزشی کولاک امروز 27 آبان در ارتباط با تغییر هستش..


 


توضیحاتی اگر بخوام خدمتتون عرض کنم… خب خیلی از ما در مرحله ی شناخت هدف و هدفگذاری مشکلاتی رو داشتیم که سعی کردیم در فایل های صوتی قبل صحبت هایی بکنیم راجع به این موضوعات.

امروز سعی کردیم یکسری صحبت هایی در ارتباط با تغییر و ایجاد یکسری تغییرات در وجود و شخصیت خودمون داشته باشیم…

اغلب ما برای ایجاد حالات بد در درون خودمون راه های فرآوانی رو درست کردیم . اینکه بخوایم به زمین و زمان گیر بدیم. اینکه بخوایم بگیم نمیشه و بخوایم مأیوس بشیم. اینکه نخوایم تغییر کنیم… ولی دقت نکردیم که برای بوجود آوردن حال خوب کار های بسیار اندکی انجام میدهیم… و باید هزار و یک علت اتفاق بیفته تا بخوایم حال خوب رو تجربه کنیم . اصولأ حال خوب داشتن رو برای خودمون سخت میکنیم. سعی میکنیم موفقیت هامون رو نادیده بگیریم. سعی میکنیم سیاه سیاه فکر کنیم که این باعث اذیت شخص خودمون میشه. سعی میکنیم فرض کنیم که همه چیز بهم ریخته هستش و هیچ چیز سر جای خودش نیست.. همش غر میزنیم که چرا درست نمیشه و … ولی اینو بهش توجه نمیکنید که…

شما حقیقت خودتون رو خلق میکنید و در واقع حقیقت آن چیزی هست که من برداشتی از حقیقت دارم. شاید الان که چندین ماه از کنکور گذشته فکر کنی کار تمومه چون همچین برداشتی داری. ولی من ب عنوان مشاور برداشت و حقیقت دیگه ای رو قبول میکنم.. و دقیقأ این همون موضوعی هستش که دانش آموزان با آن مشکل دارند و آن هم عدم تغییر نگرش هستش. تا زمانی که نگرش ما نسبت به خود ، توانایی هامون ، شرایط ، زمان باقی مانده و بسیاری از فاکتور های دیگر تغییر نکنه ، اصولأ تغییری بوجود نخواهد آمد.

این خودت هستی که باید آینده ی خودتو خلق کنی. این تو هستی که مسئول زندگی خودت هستی. بعد از اعلام نتایج این تو هستی که یا پیروز و یا شکست خواهی خورد..

بقول اقای انتونی رابینز که حرف قشنگی میزنه و میگه : فقط غیر ممکن ، غیر ممکن است.

پس با تمام وجود کار کن و تلاش کن و مطمئن باش در صورتی که تلاشت خوب باشه و نخوای بهونه بگیری…نخوای امروزو فردا کنی…در نهایت این تو هستی که در این کائنات به این بزرگی جایگاه دست یافتی خودتو پیدا خواهی کرد. این تو هستی که با واکاوی مسائل خواهی توانست به این حرف آقای آنتونی رابینز ایمان بیاری که فقط غیر ممکن ، غیر ممکن است.

 

جهت مشاوره کنکور تلفنی(تک جلسه 45 دقیقه ای/ماهیانه) با استاد شکری 

به شماره تماس 09359378019 پیامک دهید.

موفقیت تصادفی نیست و نیازمند برنامه ریزی است.

  • هادی شکری